Dit jaar maken selfies furore op de Brussels Motor Show!

Lancering of de PopSelfie Zones...

Eventattitude biedt bezoekers een echte PopSelfie-belevenis tijdens de 93e editie van de Brussels Motor Show. Die vindt dit jaar plaats in Brussels Expo van donderdag 15 tot en met zondag 25 januari. PopSelfie is een gloednieuw concept dat Eventattitude enkele weken geleden heeft gelanceerd.

Wat is PopSelfie?

Het is een ludieke en interactieve belevenis voor bezoekers van evenementen. Met hun smartphone nemen ze een foto van zichzelf, de welbekende selfie, die ze gratis – via een webapp¹ – kunnen afdrukken aan een speciale zuil.

Drie PopSelfie-zones in de Heizelpaleizen

Eventattitude richt op het autosalon drie PopSelfie-zones in, verspreid over drie Heizelpaleizen (1, 4 en 5)². Touring, Europcar en bpost zijn partners van de actie. Zij krijgen elk een zone in hun merkkleuren. De bezoekers nemen er een selfie voor een van de decors of voor hun favoriete wagen. En met de webapp bewerken ze eventueel hun foto met een filter. Ze krijgen dan een code waarmee ze in een paar seconden gratis hun selfie kunnen afdrukken!

Wanneer ze via Facebook Connect³ inloggen, kunnen ze hun selfie met één klik delen, en dat zo vaak ze maar willen. De actie is makkelijk en origineel, zodat zo goed als iedereen kan deelnemen ...

Het autosalon richt zich ook tot jongeren!

De Belgische Automobiel- en Tweewielerfederatie (FEBIAC), de organisator van het salon, wil samen met Eventattitude het doelpubliek verjongen en een evenement voor iedereen op poten zetten, met gevarieerde en entertainende content.

De PopSelfie-zones zijn voor FEBIAC een buitenkans om het commerciële aanbod uit te breiden en potentiële nieuwe sponsors aan te trekken. En in die zones profiteren de merken tijdens het salon van een ongeëvenaarde zichtbaarheid.

Gauthier van der Straten

Account Director, Eventattitude

Sören Vandewalle

Account Director, Eventattitude

Over Eventattitude

Vaak is er een aanleiding nodig alvorens twee personen een gesprek starten. Het weer, het nieuws... iets om het ijs te breken.

Hetzelfde geldt voor een merk dat zijn doelpubliek wil bereiken of een bedrijf dat dichter bij zijn klanten wil staan.

Het is net bij deze problematiek dat Eventattitude kan helpen!

Hoe trekt een merk de aandacht van de consument die een beurs bezoekt of in een winkelcentrum rondloopt?

Hoe boeit een merk de bezoekers van een evenement dat het sponsort – of het nu gaat om festivalgangers op Rock Werchter of toeschouwers tijdens de Fan Day van de Rode Duivels?

Wat moet het doen om tijdens het volgende personeelsfeestje een ludieke interactie tussen zijn medewerkers te creëren?

Allemaal vragen waarop Eventattitude met zijn unieke expertise, opgebouwd gedurende de afgelopen 16 jaar, een antwoord biedt.

Eventattitude heeft een bijzonder specifiek vakgebied waarin het ludieke en interactieve animaties ontwikkelt die een merk toelaten een gesprek met de consument aan te knopen.

Av. Louise / Louizalaan 523 1050 Brussels

+32 2/401.48.48