WANTED – Project Assistant

JOB OFFER

OVER EVENTATTITUDE

Wanneer twee personen een gesprek met elkaar beginnen is er meestal een goede reden: het weer, de laatste nieuwtjes, de familie...

Wanneer een merk een gesprek wil starten met een consument in het kader van een evenement of een field-marketing actie, wordt het al wat moeilijker. Op dat moment komt Eventattitude tussenbeide!

Ons uniek beroep bestaat uit het ontwerpen en het ontwikkelen van animaties die de kans geven aan een merk om een gesprek met hun consumenten te starten. En dit door middel van een ludieke en interactieve ervaring. De technische oplossingen die we ontwikkelen zijn veelvoudig. Een bezoekje op onze facebook pagina of onze website - www.facebook.com/eventattitude - www.eventattitude.com - voldoet om eender wie te overtuigen: fotobooth, video-animatie, spel op touchscreen, 360° experience… Ongeacht de voorziene set-up worden altijd de drie basis ingrediënten toegevoegd die al 16 jaar het succes vormen van deze onderneming: smile, act, play!

Ons team is dagelijks actief in heel België maar steekt ook regelmatig de grens over om aan de slag te gaan in heel Europa.

Onze activiteiten bestaan voornamelijk uit field marketing en brand activation, maar we ontwikkelen ook permanente opstellingen voor tentoonstellingen en musea.

JOUW FUNCTIE

Je maakt deel uit van de afdeling Project Management. Jouw missie is om de projecten, verkocht door de Account Directors, tot een goed einde te brengen. Van interne briefings (voor onze teams: Video, Graphics, Software en Field Solutions) tot de implementatie op het terrein. De Project Manager (Assistant) is de centrale schakel van elk van onze projecten en staat steeds in direct contact met de klant.

Als Project Assistant ben je het centrale onderdeel van de projecten.

JOUW PROFIEL

• Je bent perfect tweetaling in het Nederlands en Frans (Engels is een plus)
  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma in communicatie/events
  • Een eerste professionele ervaring in de sector aan de hand van studentenjobs is een plus
  • Je werkt op gestructureerde wijze, bent georganiseerd en assertief, je bezit een goede dosis stressbestendigheid en bent flexibel
  • Dankzij je oog voor detail en perfectionisme leg je de lat hoog voor jezelf en anderen
  • Je enthousiasme is aanstekelijk, teamspirit en dienstbaarheid zitten in je natuur
  • Je hebt een uitgesproken interesse voor de event-sector, fotografie, nieuwe technologieën
  • Je beschikt over een rijbewijs B om naar afspraken en events te gaan

ONS AANBOD

• Een contract van onbepaalde duur vanaf april/mei 2018
  • Een begeleiding die je de kans zal geven om de kneepjes van het vak te leren en te beheersen, met de bedoeling dat je daarna individueel op je eigen projecten kan werken
  • Een job vol uitdagingen met mogelijkheden om snel door te groeien in een familiale omgeving
  • Een stimulerende werkomgeving met een heel leuk team. Allemaal ondersteund door diverse teambuildings en interne evenementen
  • Een dynamisch bedrijfscultuur in voortdurende zoektocht naar nieuwigheden
  • Een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen dat overeenstemt met je evolutie

GEÏNTERESSEERD?

Stuur jouw CV en een sollicitatiebrief naar het volgende e-mailadres: [email protected]

About Eventattitude

When two people want to start a conversation, they often need a pretext. Whether it is the latest news or the weather outside, any kind of hook is welcome to break the ice.

When a brand wants to meet the public or a company get closer to its customers… it’s the same!

And that’s exactly when Eventattitude comes into play.

How can a brand catch the attention of consumers walking in the aisles of a trade show or a shopping mall?

How can that same brand interest people on an event it sponsors –whether they are festival-goers at Rock Werchter or fans at a Red Devils game?

What can a company set up to ensure that its employees interact in a fun way at the next staff party?

All kind of issues that Eventattitude has been handling over the last 16 years, building itself a unique expertise…

Eventattitude’s very specific core business is to design and set up fun and interactive devices that enable a brand to start a conversation with its consumers.